2010. március 15., hétfő

Kreatív blogger


Livi és Ami úgy gondolta, hogy érdemes vagyok erre a díjra. Köszönöm! Mindig örömmel tölt el, ha valakinek tetszenek konyhai próbálkozásaim , receptjeim.
A díjhoz tartozik néhány szabály is:

1.Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a díjat másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

Lássuk csak: 1., 2., 3. pont teljesítve.

7 dolog magamról?

1. Imádom a kék színt. Sokáig ez volt a legkedvesebb színem, de mára már rajongok a pirosért és a liláért is.
2. Szeretek sorozatokat nézni. Gilmore Girls, Dawson és a haverok :Igazi klasszikusok :D Imádom őket, bármikor újranézősek. De a most futók között is van 1-2 kedvenc: Glee, Így jártam anyátokkal, Better off Ted, Agymenők....és nem rég újra felfedeztem a Will és Grace-t:D:D
3. Bryan Adams hangja elvarázsol. És már kétszer láttam, hallottam őt élőben:)
4. Ha választhatnék, hogy hol és mikor éljek, akkor a Viktoriánus kori Angliát, Londont választanám....
5. 5 éves korom óta nem szeretem a görögdinnyét. Egy harkányi nyaralás tehet arról, hogy azóta nem eszem dinnyét.....Annál inkább rajongok az eperért és a cseresznyéért.
6. Elképesztő konyhai balesetekre is képes vagyok...Műanyag tálkába öntött forró olaj, kockás mintát lövellő kukta, 8 öltéssel összevarrt comb egy elejtett jénai következményeként...és ezek csak a címszavak....
7. Manó is my No. 1:)

És, hogy kinek adnám tovább a díjat?

- Szepyke-nek, mert megérdemli, és mert kitalálta a Kifőztük-et
- Maimoni-nak, mert az legutóbbi VKF összefoglaló annyira kreatív volt
- Raindrop-nak, mert olyan kreatív ötletei vannak, mint a pöttyös palacsinta
- Chef Viki-nek, mert sok-sok finomságot készítettem már az ő receptjei alapján
-Via-nak, mert fantasztikus ötletei vannak, hogy tegyük lakásunkat igazi otthonná
- Á la Carte-nak, mert a lazacos receptjeit egyszerűen imádom
- Mandy Tarragon-nak, mert szeretek a receptjei közt böngészni


5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondoltál rám :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)
    Na majd egyszer sütök neked pöttyöst. :)
    Egye fene, kap egyet a pasid is. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm!:) Jó tudni, hogy ezt is megérdemlem!:))) Köszönöm szépen, megtisztelsz!:)

    VálaszTörlés