2010. január 22., péntek

Hiper/Szuper tapasztalatok 2. felvonás


Majd 2 hete írtam egy bejegyzést arról, milyen tapasztalataim voltak a helyi hiper- és szupermarketekben.
Azóta nem egyszer voltam vásárolni, de szerencsére mindig annyit fizettem,amennyi az árcédulákon szerepelt... egészen tegnapig. Örömmel láttam, hogy a hűtőpultból kapható Lipton Ice tea
Nestea 269 Ft. Be is került 3 üveg a kosárba. Bóklásztam tovább a Sparban amikor megláttam, hogy máshol 311 Ft-os ár van feltüntetve. Na ekkor lettem nagyon éber és kíváncsian igyekeztem a pénztár felé. Vajon mennyiért kapom meg a jeges teát? Természetesen a magasabb árat vitte az vonalkód leolvasó. Ekkor, többek tanácsát megfogadva elmondtam, hogy hol és mennyiért volt feltüntetve a tea ára. A pénztáros ellenőrizte majd amikor konstatálta , nekem van igazam, megkérdezte: sztornózzam? Mondtam: Ne, én az árcímkén szereplő áron szeretném. Rövid telefonálás után a teljes összeget fizettem ki, de a két ár közti különbözetet visszakaptam.

Az igazsághoz tartozik, hogy 311 Ft-ért is megvettem volna,de ha a címkén kevesebb szerepelt, akkor annyiért kérem:)


ui: a kép minősége a szokásosnál is mérföldekkel rosszabb, mert telefonnal készült és a hűtő ajtaján keresztül.

5 megjegyzés:

  1. hát őőő izé. ez most így egy kicsit érdekes. mert amit lefotóztál, az nestea.
    te pedig a liptont akartad és vetted, és máshol valszeg azt láttad 311-es áron.
    szóval nem biztos, h most itt volt bármiféle félreértés..vagy csak én nem értettem meg rendesen a bejegyzésből. :)

    VálaszTörlés
  2. Izé...én írtam félre...Nestea-t vettem:D

    VálaszTörlés
  3. Ez a hét úgy elszaladt mellettem, hogy főzésre nem volt időm...Lefagyasztott, meg maradékot ettünk...De jövő héten finomakat csinálok majd;)

    VálaszTörlés
  4. Megvagy!:D
    Múltkoriban olvastam a csokis sztoridat és amikor vagy két hétre rá hasonló történt velem is az egyik hiperben, eszembe jutottál. Ebből kifolyólag (írtad, hoyg kötelesek a kisebbik árért odaadni neked), bár egy országhatárral keletebbre élek (nem tudom, hoyg van-e ilyen törvény errefelé), visszaköveteltem a különbözetet és becsületükre legyen, hoyg ekem is visszaadták. Most megyek és be is linkellek, mert nem tudtam már, hoyg kinél olvastam, de megemlítettelek.
    Elég baj, hogy mind gyakrabban és gyakrabban történnek ilyesmik. És mindenhol.:(
    Itt olvashatod a bejegyzésemet: http://edithreceptjei.blogspot.com/2010/01/en-is-megjartam.html

    VálaszTörlés