2009. december 19., szombat

Autentikus vietnámi tavaszi tekerecs



A múlt heti gasztro trip alkalmával rizslapot is vettem. Ennek pedig egyetlen oka volt: Mautner Zsófia szakácskönyvében azonnal beleszerettem a vitenámi tavaszi tekerecs receptjébe. Nem érdekelt, hogy arra figyelmeztet milyen macerás. A rizslapot nem számítva ugyanis a hozzávalók egy kivételével (nyers garnéla...de ezt nem is szerettem volna bele) már a kamrapolcon sorakoztak.
A sikeres rizslap hadművelet után már csak egy nyugalmas napot kellett találni, amikor elkészíthetem.
Ez érkezett el ma. A recept ismertetését rábízom Chili&Vanilia-ra. Inkább csak annyit írnék le, amennyiben a könyvében eltér a neten közölt recepttől, illetve én miben változtattam egy keveset, hogy a magunk ízlésére alakítsuk.

A receptben a töltelékhez nyers garnélát ír, ami azonban helyettesíthető is... Én egy kevés zöldborsóra cseréltem le, ami szerintem csak fokozza a tavaszi hangulatot. Nem is hiányzik a garnéla íze:)

A könyv a blogban szereplő recepthez képest egy pontban tér csak el. A mártáshoz már nem opcionálisan írja a vizet. És szerintem így lesz igazán jó. Csípős, de nem annyira, hogy azt nagyon idegennek éreznénk.

Hogy ízlett-e ? Az nem kérdés! Imádtunk! Még a szüleim is kaptak belőle kóstolót...Apu csak annyit mondott: ilyet hozhatsz majd Karácsony másnapjára is!

Köszi Apu a 26-ai reggeli programot!! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése