2009. december 5., szombat

Csirkés penne délies paradicsomszósszal


Tegnap este valami mediterrán ízvilágot megidéző húsos, tésztás ételre vágytam. Így készült el ez a kb. 30 perces időigényű finomság.

Hozzávalók:
-20 dkg penne tészta
-40 dkg csirkemell filé
-1/2 liter (házi ) paradicsomlé
- 1 közepes fej vöröshagyma
-3-4 gerezd fokhagyma
-2 evőkanál olivaolaj
-ízlés szerint só, bors
-bazsalikom,kakukkfű

Elkészítése:
Feltettem a tésztavizet forralni. Közben a forró olívaolajon megfonnyasztottam az apróra vágott vöröshagymát. Hozzáadtam a kockára vágott csirkemellfilét és fehéredésig sütöttem.. Sóval, borssal megszórtam,majd felöntöttem a paradicsomlével és ekkor adtam hozzá az aprított fokhagymát is. Végül a kakukkfű és bazsalikom adta meg a délies ízhatást.
Az időközben lobogó vízben al dente-re főztem a pennét.
Összeforgattam őket és tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése